KROKEN Oslo har ferieklare biler og vogner

Kontakt Kroken Oslo

Jan Fløtten
Senior selger 
Bilde-av-Henrik.jpg
Henrik Mengaaen
Servicesjef 
Linda-Bergseth_800x800px.png
Linda Bergseth
Booking/kundemottak 
Eli.jpg
Eli Evensen
Butikk 
Tommy-ostli.png
Tommy Østli
Selger og coach 
Tommy.jpg
Tommy Evensen Bakke
Senior selger 

Kontakt Kroken Bodø

Mary-Ann.jpg
Mary Ann Olsen
Butikk 
Torben.jpg
Torben Hanssen
Daglig leder 
Ernst.jpg
Ernst Rolf Storeide
Kundemottak 
Kato.jpg
Kato Nilsen
Reklamasjon / ettermarked 
Hjalmar.jpg
Hjalmar Fredriksen
Salgssjef 
Knut-OEivind.jpg
Knut Øivind Andersen
Selger 
Torgeir.jpg
Torgeir Vikmark-Lunga
Verksmester 

Kontakt Kroken Brumunddal

Hoeisveen_Svein-Wold-Hansen_1280x1280px.png
Svein Wold Hansen
Avdelingsleder 
Hege-Monica-Dalsheim.jpg
Hege Monica Dalsheim
Butikkselger 
Hoeisveen_Terje-Solstad_1280x1280px.png
Terje Solstad
Ettermarked 
Hoeisveen_Morte-Enzell_1280x1280px.png
Morten Haugli Engzell
Salgssjef 
Hoeisveen_Elena_1280x1280px.png
Eline Surnflødt
Selger 
nyansatt-Hoeisveen.jpg
Morten Rønningen
Servicesjef 

Kontakt Kroken Kingsrød

Hans-Erik-Kingsroed-Daglig-leder-Selger.jpg
Hans Erik Kingsrød
Daglig leder 
Gry-Olsen-Kontor-Butikk.jpg
Gry Olsen
Kontor/butikk/salg 

Kontakt Kroken Kristiansand

Kenneth.jpg
Kenneth Nordhelle
Delelager 
Marit2.jpg
Marit Jensen
Butikkansvarlig 
Rene2.jpg
Renè Jensen
Daglig leder 
Mona.jpg
Mona Tverå
Kundemottaker 
BerntOle.jpg
Bernt Ole Storm
Selger 
Erik.jpg
Erik Dåsnes
Selger 
Haavard.jpg
Håvard Nuland
Selger 
Manfred.jpg
Manfred Krause
Verksmester 

Kontakt Kroken Ålesund

Terje-Giske_1280x1280px_okt_NY.png
Terje Giske
Avdelingsleder 
lesund-Caravan_ansatte_Vidar_cropped.jpg
Vidar Hoff
Selger 
Lars-Bigton.jpg
Lars Bigton
Selger 
AnsattbildePatsy-jpg-500_500-croped_v3-002-.jpg
Patricia Cooper Stafseth
Salgstilrettelegger 
lesund-Caravan_ansatte_BJARNE_cropped.jpg
Bjarne Eide
Kundemottak 
lesund-Caravan_ansatte_MAIKEN_cropped.jpg
Maiken Arntsen
Butikkansvarlig 

Kontakt Kroken Åndalsnes

Pa-l-Richard-Gra-berg_1280x1280px.png
Pål Richard Gråberg
Butikkansvarlig 
Svein-Erik-Gra-berg_1280x1280px.png
Svein Erik Gråberg
Daglig leder 
Marita-Valset-Hoel_1280x1280px.png
Marita Valseth Hoel
Salgssekretær 
Esben-Flaa_1280x1280px.png
Esben Flaa
Salgssjef 
Cato-Hagen_1280x1280px.png
Cato Hagen
Selger 
Eivind Bale
Servicesjef 

Kontakt Kroken Østfold

36B599BB-DC5B-4B18-996E-0D0EB8205E70.jpeg
Magnus Westin
Kundemottaker 
Frode-kopi-1.jpg
Frode Malmo- Martinsen
Salg - Markedsføring 
Stig-Helge-Rodal-ny.jpg
Stig Helge Rodal
Selger 
Bilde-Kristin-Svee-Osufsen.jpeg
Kristin Svee Osufsen
Butikkansvarlig  
Bilde-Atle-Kristoffersen.jpeg
Atle Kristoffersen
Daglig leder 
Bilde-Glenn-Moerch-Grimsroed.jpeg
Glenn Mørch Grimsrød
Klargjører/mekaniker 
Bilde-Ronny-Andre-Braend.jpeg
Ronny Andre Brænd
Klargjører/mekaniker 
ola.jpg
Ola Wirum
Selger 

Send oss dine spørsmål

Chat via Facebook

Med luksusmodellene Arto og Flair ønsker Niesmann + Bischoff å tenke nytt, utradisjonelt og bryte gamle normer innenfor bobilmarkedet.

Vil bli bobilenes Apple og Adidas

Luksusbobilene Arto og Flair skal bli en merkevare for livsstil på linje med Apple og Adidas. Det er målet, ifølge daglig leder i Niesmann + Bischoff, Hubert Brandl.

- Niesmann + Bischoff skal ikke bare være en trendsetter i utviklingen av bobiler. Vår kampanje «built to go further» er et viktig og stort skritt i retning av å bygge Niesmann + Bischoff til en like kjent merkevare for livsstil i bobilsegmentet på samme måte som Apple og Adidas har gjort det på sine områder. Vi mener vi har alle forutsetninger for å lykkes, sier Brandl.
Niesmann + Bischoff har vunnet prestisjetunge designpriser som Red Dot Award og Automotive Brand Contest, hvor en bobil-produsent for første gang ble utpekt som en vinner av den uavhengige juryen.
Audi og BMW

- Utseende, design og komfort har blitt stadig viktigere for kundene i dette markedet. Hvor mye tradisjonell bildesign tåler en bobil uten å gå på akkord med dette?
- Til et visst nivå må bobilene også være en fryd for øyet. Vi har brutt tradisjoner som har oppstått over tiår i forhold til design og bobiler. De som kjører Audi og BMW for eksempel, legger stor vekt på utseende og bilenes linjeføringer. Vi orienterer oss også hele tiden mot dette. Vi ønsker å være den første i bransjen som tenker nytt, utradisjonelt og bryter gamle normer, både i forhold produktutvikling, men også merkevarebygging. Til tross for de store dimensjonene, mener jeg Flair er en ganske sporty og moderne bobil, sier Brandl.
Tilbakemeldinger fra kunder har bidratt til utviklingen av nye Arto 88 EK, og har gitt en større arbeidsflate på kjøkkenet enn i tidligere modeller.
Designpriser

Responsen på de de to linerne Arto og Flair har vært svært positive fra mange hold. Både vanlige lesere og fagkyndige juryer har sendt disse bobilene til topps i kåringer. Ikke bare i Tyskland, men de er også kåret og stemt frem som årets bobil i både Storbritannia og Nederland.

–Vi har også vunnet prestisjetunge designpriser som Red Dot Award og Automotive Brand Contest hvor en bobil-produsent for første gang ble utpekt som en vinner av den uavhengige juryen. Det er priser som taler for seg selv, men det er ekstremt viktig at vi fortsetter å lytte nøye til våre kunder og interessenter. Når alt kommer til alt er det disse menneskene som skal reise rundt i Arto og Flair i flere uker i året og noen ganger enda lenger, både uker og noen ganger måneder, sier Hubert Brandl.

Han mener et godt eksempel på hvordan tilbakemeldinger implementeres i produkter er den nye Arto 88 EK hvor det ble uttrykt et stort ønske om en noe større arbeidsflate på kjøkkenet.

Utseende, design og komfort har blitt stadig viktigere for kundene i bobilmarkedet.

Trender og design

Brandl mener også at det er helt avgjørende og ha et konstant fokus på design og nye trender for å nå yngre, kjøpesterke grupper i midten av 30-årene til slutten av 40-årene.

– Det er mange mennesker i denne gruppen som tjener gode penger. En investering i en bobil er også en investering i en bestemt livstil. Men innenfor denne livsstilen vil det være de som er på jakt etter det litt spesielle også designmessig, som modellene Arto og Flair, sier Brandl.

Til tross for en viss stagnasjon i det generelle bobilmarkedet, har Niesmann + Bischoff med sine nye modeller hatt en økning i produksjonen på 40 prosent og for inneværende år er alt solgt ut.

Aktuelt

Bestill verkstedtime og deler